Subject: FW: Projekti kooskõlastuse uuendamine
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Sep 2025 11:05:32 +0300

Tere,

Palun registreerida

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Kadri Leetsaar <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 10, 2025 11:03 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: Tartu Vallavalitsus <[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastuse uuendamine

Tere!

Tartu Vallavalitsus alustab Kõrveküla-Vahi tee jalgratta- ja jalgtee
ehituse riigihanke ettevalmistamist. Teie antud kooskõlastus projektile ei
ole küll veel aegunud, aga vältimaks hilisemaid segadusi palun
kooskõlastus üle vaadata.

Eelnev kooskõlastuste ring toimus Palmpro OÜ vahendusel.

Kooskõlastuse uuendamise aluseks on Palmpro OÜ koostatud projekt „Tartu
mk, Tartu vallas Kõrveküla-Vahi tee jalgratta- ja jalgtee ehitusprojekt“.
Transpordiameti poolt väljastati kooskõlastus 15.03.2024 kirjaga
2/24/498-8.

Projekti kaust
<https://tartuvald-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/kadri_leetsaar_tartuva
ld_ee/Eq7tw9D3YABApfN1bbpswbMBOxovkPro54RT3AY1LrDgqg?e=7DiXIq>
Kõrveküla-Vahi  JJT

Ehitustööde teostamise aeg on 2026. aasta.

Palun esitada esmane tagasiside hiljemalt 03.10.2025

Lugupidamisega

Kadri Leetsaar

Arendusosakonna juhataja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5749 4799